miercuri, iulie 01, 2009


Nu s-a intamplat nimic. Imediat m-am imprietenit cu şocâtele. Mi-a spus ca ii plac oamenii care merg cu bicicleta si ca ii uraste pe cei care vin in parc cu masina. Acei oameni care nu isi dezlipesc fundul din comoditate au fost cei care au lansat si zvonul despre fiara din Herastrau. Ii place foarte mult sa se plimbe cu bicicleta, dar cum numarul masinilor creste iar cei cu masina sunt superiori celor fara masina, s-a izolat in Herastrau. Aici îşi mai gasea din când în când pe cate cineva cu care sa se plimbe pe bicicleta si sa stea de vorba. Şocâtele mi-a mai spus ca si-a dat seama ca am venit cu teama in parc, si nu teama de ploaie, ci teama de şocâte. Dar i-a facut placere sa il cunoasca si pe amicul meu Radu Pavel pe care chiar l-a lasat sa il fotografieze.

Niciun comentariu: